Posted on

Τα έξυπνα τηλέφωνα ξεπερνούν τα εμπορικά κέντρα ως έναν δημοφιλή τρόπο αγοράς

Περισσότεροι από 30 εκατομμύρια Βρετανοί (58 τοις εκατό) θα χρησιμοποιήσουν έξυπνες συσκευές για να ψωνίσουν φέτος, αύξηση 12 εκατομμυρίων ή 66 τοις εκατό σε σύγκριση με το 2018

Τα smartphones έχουν ξεπεράσει για πρώτη φορά τα εμπορικά κέντρα ως δημοφιλή τρόπο για να ψωνίσουν, δείχνουν τα στοιχεία.

Οι αγοραστές σκοπεύουν να ξοδέψουν 25 δισ. Ευρώ χρησιμοποιώντας τα smartphones τους φέτος σε αύξηση 10 δισ. Ευρώ το 2018, η οποία έδειξε ότι ο Uswitch βρίσκεται σε εξέλιξη.

Περισσότεροι από 30 εκατομμύρια Βρετανοί (58 τοις εκατό θα χρησιμοποιήσουν έξυπνες συσκευές για να ψωνίσουν φέτος, αύξηση 12 εκατομμυρίων ή 66 τοις εκατό σε σύγκριση με το 2018.

Αυτό συγκρίνεται με το 56 τοις εκατό των ανθρώπων που θα επισκεφθούν το εμπορικό κέντρο φέτος.

Εντωμεταξύ, λιγότερα άτομα επισκέπτονται τα εμπορικά κέντρα, με χωριστά στοιχεία από το BRC Springboard, τα οποία δείχνουν ότι το πτώση μειώθηκε κατά 3,9 τοις εκατό το Δεκέμβριο, παρά τα καταστήματα που προσφέρουν τεράστιες εκπτώσεις.

Έρχεται καθώς η δημοτικότητα του smartphone και των tablet shopping οδηγείται από την ευκολία, που δημιουργήθηκε από τις διευκολύνσεις πληρωμής όπως το Apple Pay που επιτρέπει στους αγοραστές να δαπανούν χρήματα με ένα μόνο κλικ www.heti24.fi/pikalaina/.

Η πτώση στα εμπορικά κέντρα μειώνεται, ενώ οι αγορές smartphone αυξάνονται. Οι αγοραστές επίσης μπαίνουν στον πειρασμό με συνδέσμους και διαφημίσεις σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Instagram.

Ένα σε κάθε £ 5 που ξοδεύεται στα καταστήματα τώρα έρχεται μέσω online πληρωμών, με τον αριθμό να αυξάνεται κάθε χρόνο.

Οι αγοραστές είπαν στην USwitch ότι τους άρεσε να ψωνίζουν σε ένα smartphone επειδή μπορούσαν να το κάνουν ανά πάσα στιγμή, συγκρίνοντας εύκολα τις τιμές και βλέποντας ένα ανώτερο επίπεδο επιλογής. Αγορές επίσης δήλωσαν ότι ένιωθαν ότι θα μπορούσαν να πάρουν την καλύτερη αξία online.

Τα ρούχα είναι μακράν το πιο δημοφιλές προϊόν που αγοράστηκε ηλεκτρονικά (69 τοις εκατό) μπροστά από τα βιβλία (51 τοις εκατό), τα είδη παντοπωλείου (47 τοις εκατό) και τα εισιτήρια θεάτρου ή κινηματογράφου (43 τοις εκατό).

Ο Ru Bhikha, εμπειρογνώμονας κινητής τηλεφωνίας στο uSwitch.com, λέει: «Για πολλούς από εμάς τώρα, το smartphone μας είναι μια επέκταση του χεριού μας και το έχουμε μαζί μας ανά πάσα στιγμή, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε να ψωνίζουμε όποτε και όπου θέλουμε. Τα τηλέφωνα μας επιτρέπουν να παρακολουθούμε όλη την ώρα και αν βλέπουμε κάτι που μας αρέσει, είναι ακριβώς εκεί στα χέρια μας.

«Με το smartphone και τα δισκάκια που αγοράζουν τώρα μια βιομηχανία £ 25 δισεκατομμυρίων, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι μεγάλοι λιανοπωλητές υιοθέτησαν από καιρό μια κινητή πρώτη προσέγγιση στις ιστοσελίδες τους και έχουν εισαγάγει ακόμη και δικές τους εφαρμογές για να κάνουν την εμπειρία των χρηστών όσο το δυνατόν πιο εύκολη.

«Τα καθαρότερα ταξίδια χρηστών και η ευκολία αγοράς με ένα κλικ θα προσθέσουν μόνο τον αριθμό των ατόμων που αγοράζουν τα τηλέφωνα και τα tablet τους». Αυτό ακριβώς δείχνει πόσο αλλάζουν οι συνήθειες των καταναλωτών τον 21ο αιώνα, καθώς όλοι προτιμούμε την τεχνολογία.